25 Jun 2013

SAHABAT SELAMANYA

heyy blogger .. 
nak dgr sambungan aku dia dan kamu ?? nope3 ..bukan masa ni keyhh..harini waa nk story psal sahabat waa dulu ..waa kenal mreka msa waa kat betong...scroll dah terus baca sampai abis k sayang .... inilah buddyz yg sebenar ..


#kisah bermula bila aku cari rumah sewa dan terjumpa dengan seorang girl ..dia terima aku untuk menyewa rumah mereka..dengan senang hatinya..1st aku masuk rumah tu,aku rasa mcm nak nangis...sbb apa ? aku tak kenal langsung pun org yg dok kt umah tuhh..aku takut org tak dpt trima aku..yelahh,aku kan budak jahat kn..haha..okayy..dah sebulan aku dok kat umah tuh,aku selesa..dan aku terus mesra dgn mereka..rupa-2 nya mereka satu kepala dgn aku..perangai mereka mmg gila-2 mcm aku...bahagia ny hidup aku bila mereka begitu dan bahagianya aku dpat sahabat mcm diaorang ..setelah sekian lama aku bersama mereka,aku dah rasa mcm keluarga dgn mereka..susah senang,mereka sentiasa ada dgn aku..aku mcm tak percaya ..masa tu aku rasa,inilah sahabat aku yg sebenar ..semua masalah aku,aku luahkan dgn mreka..mereka bantu aku..mreka lh yg bg aku semangat apa semua ..aku bahagia..jatuh bangun aku ,mereka sentiasa bersama aku .. terima kasih sahabat .. SCHA ROZEL n NORSIAH ... :D

nak tengok sapa diaorang ? tengok bawah ..

kak cyah , scha , wawa

scha dan wawa

scha rozel . wawa neeza

KAMI SAHABAT SELAMANYA

# TIADA SIAPA TAHU APA YG AKAN TERJADI MASA DEPAN KAN ?
AKU BAHAGIA..DENGAN TIDAK DI SANGKA,ORG YG KITA TAK KENAL SAMA SEKALI AKHINYA MENJADI SAHABAT SEJATI KITA DALAM SUSAH MAHUPUN SENANG .. TERIMA KASIH SAHABAT SEJATI :D
D u n i a L o n e l y D a F a z z a

No comments:

Post a Comment